tirsdag den 17. april 2012

Greengate samt andet porcelæn sælges

Jeg sælger ud af noget af mit Greengate og mit chokoladebrune porcelæn (som passer perfekt til det brune Greengate), da jeg desværre ikke har plads i mine køkkenskabe mere.
Hvis der skulle være nogle interesseret i nogle af tingene, så send mig en mail på tinakopowskilarsen@hotmail.com.
Jeg har oprettet en side som hedder " Min loppeside", der kan I se og følge med i hvad jeg lige sætter til salg.


2 meget store teekopper, perfekt til te eller varm chokolade
Pris 70 kr. for dem begge

6 små kaffelatte krus, sælges samlet
Pris 80 kr

4 espresso kopper med underkop 
Pris 80 kr.
Flødekande 20 kr.

4 stk Greengate frokost tallerkener
Pris 50 kr. stk 


3 Greengate lattekrus i mørk brun
Pris 40 kr. stk 

8 Greengate lattekrus i en lidt lysere brun.
Pris 40 kr. stk. eller samlet 300 kr.


eller 

Køb det hele til 750 kr.




Ingen kommentarer: