onsdag den 21. marts 2012

Påske hare No. 2 med forårskuller

Efter at jeg havde lavet min første Fimo hare No. 1, viste jeg bare at jeg måtte lave nogle flere, så nu er No. 2 og No. 3 blevet færdig og jeg er klar til at vise Jer No. 2 i rækken.
Jeg er som ny forelsket igen ....... i mine påske hare :)
Jeg syntes selv at de oser af forår og den dejlige tid vi går i møde lige nu. Og så er jeg bare så glad for at det endelig lykkes for mig, at lave nogle som jeg selv kunne stå inde for. For jeg har brugt en hel del tid på at skabe disse kaniner/hare her i vinters, men blev aldrig helt tilfreds. ( Så de blev mast igen!! )
Måske manglede der bare lidt forårskuller i hovedet på mig, men den har jeg så også fået nu og i tonsvis af det.
Hvis I vil se påske hare No. 3, så kik ind hos mig på fredag.

Hare No. 2

 



















4 kommentarer:

Pi Andrea sagde ...

Hold nu op hvor er du bare dygtig... :o)

Lulufant sagde ...

Tusinde tak :) Jeg elsker også at lave det.
Knus Tina

Anonym sagde ...

Wauw, de er helt fantastiske, de kaniner, du har lavet.
Jeg har selv været på udkig efter de selv samme i flere år.
Hvad har du mon malet dem med?

Sisse sagde ...

Den er også blevet rigtig fin Tina
du er bare så god

Knus Og dejlig aften

Sisse