torsdag den 21. juli 2011

Så småt tilbage i blogland

Så lakker Brian's ferie snart mod ende og hverdagen starter igen på mandag. Det har været en blandet landhandel med vejret. For det meste har det været noget rigtig møgvejr her i Rødovre, så det er ikke blevet til så mange udendørs aktiviteter, som vi havde ønsket os. Men vi har så istedet fået gjort lidt istand herhjemme og det har været på vores ønskeliste længe. Vi har fået taget vores skrækkelig cigarkasse loft ned ude i gangen, så nu er det højt til loftet - Og MEGET mere lyst og venligt at se på. Gulvtæppet i vores soveværelse er også kommet ud, så nu har vi kun trægulv over det hele ( trænger dog til at blive slebet og malet, men man kan jo ikke nå det hele...) Så soveværelset, har i den anledning fået sig en mindre makeover og nu kan man ligefrem være bekendt at vise det frem.
I vores "udestue" havde vi før også cigarkasse loft ( I kan nok høre at jeg ikke er helt vild med den stil ik?), der har vi fået sat gips plader op, også de er blevet malet hvide.
Vores spisebord har også gennemgået en mindre forvandling. Det var i meget mørkt træ før, men nu er det også blevet hvidt og møblerne har vi byttet lidt rundt på. Vores lysekrone er kommet ud i vores gang, hvor det nu er højt til loftet  :) Og så har vi købt nogle pendler i ILVA som jeg har malet i lyseblå.
Jeg kan MEGET bedre li' det sådan her.
Så i den næste uges tid, vil I få se hvordan det nu ser ud herhjemme.

 Først vores "nye" udstue.







Før
Jeg håber at I alle også har nydt Jeres ferie, eller er i fuld gang med det.

Sommerknus fra
Tina

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hejsa Tina og velkommen tilbage du har været savnet :-) I har da rigtig fået lavet noget i ferien ser godt ud med de nye lamper.Nej vejret har ikke været noget at råbe hurra for så jeg krydser finger for bedre vejr når vi nu går rigtig på ferie med farmand her den 5 aug.Da ferien starter i København.Mange sommer hilsner og Kram Else

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lulufant sagde ...

Ihhhh... hvor er det altså dejligt at høre at man har været savnet.. <3
Det er også dejligt at være tilbage i blogland, man savner jo hurtigt de små kommentarer I skriver til mig, som gør mig så glad.
Nej, vejret har bare været så dårligt i de sidste 3 uger, vi har kun haft 5 dage med nogen lunde godt vejr. Vi har været en tur i runde tårn idag, men der begyndte det selvfølgelig også at styrt regne og gør det stadig.. øv altså. Det sætter altså noget af en dæmper på det hele.. Så jeg håber så bare på at sommeren falder bedre i August :)
Jeg glæder mig til at se flere af dine flotte nymalet loppefund Susi :) Jeg var inde i Notre Dame den samme dag, jeg skrev til dig. Nøj, en fed butik. Jeg købte en del lækkert med hjem den dag. Og i dag var jeg også et smut forbi, da jeg manglede 1 lyserødt æggebæger, købte nemlig kun 4 sidste gang. Mig, tanke torsken, vi er jo 5 i husstanden ;D)))
Knus Tina

Rita sagde ...

lovely photos
Great blog

Visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

angie sagde ...

wunderschöne bilder, ihre dekoration liebe ich!!! die ikea-hocker habe ich auch!!! liebe grüße