mandag den 2. maj 2011

Helsingør Helsingborg

Det har været sådan en rigtig dejlig weekend :)
I lørdags kørte vi en tur til Helsingør, jeg ville gerne ind i en forretningen Stjernedrys og kigge. Så vi tog somsagt derop og kiggede i den fine forretning hvor de havde en masse Greengate og Falby ting.... Skønt..
Derefter besluttede vi, at det kunne være sjovt for os alle, at vi tog båden over til Helsingborg i det skønne vejr.
Jeg har aldrig gået rundt der før, så det var bare så hyggeligt og vejret var jo helt perfekt.
Her er lidt stemnings billeder derfra..



Igår søndag var så dagen hvor " vores" lokale Rødovre loppemarked blev skudt igang.
Og jeg kom da også hjem med lidt :)
Denne skønne lyseblå Madam Blå kande

Spritny picnic kurv komplet til 2 pers.
Picnic kurven og den blå kande fik jeg til 65.-

Og denne skønne smedejerns 3 armet lysestage fik jeg for en 20'er.
Så man kan sige at det har været en vellykket weekend, syntes nu også at vi sådan trængte til en hyggelig familie tur.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Der er ikke noget bedre en hygge med familien og det ser det da ud til du har :-)Weekenden går bare alt for hurtig.Ser spændende ud med lysestagen:-).Kram Else