tirsdag den 5. april 2011

Gammelt nyt Greengate

Igår kiggede jeg tilfældigt inde på "Den blå avis "og prøvede for sjov at se om der var Greengate til salg..
Sørme så, om jeg ikke var heldig var utrolig heldig.
Og så var det endda her i Rødovre hvor jeg selv bor... Lækkert :)
Jeg fik disse skønne 3 lattekopper med kagetallerkerner til bare 150.- Syntes selv at det var et fund.
Jeg ved godt stellet er udgået, men det vil stå fint med det grønne og blå med prikkerne på, som jeg har noget af i forvejen.
Og så har jeg samtidig også en lille svaghed for brun, og så lyser blomsterne jo så dejligt op..



Kan I alle ha' en dejlig tirsdag
Knus Tina

4 kommentarer:

Pernille sagde ...

Det er super fint, især sammensat med det du havde i forvejen.

Lulufant sagde ...

Tak Pernille :)
Ja, så bliver det ikke så mørkt at se på, når man mixer det hele lidt.
Der er nok derfor jeg blandt andet er så vild med Greengate, fordi der er altid noget forskelligt med kan sætte sammen, så man får det look som man selv kan li'.
Ha en dejlig dag
Knus Tina

Anonym sagde ...

Hold da op Tina det ser jo helt fint ud sammen med det nye.Du forstår da også lige at få det hele til at se så fint ud :-)Kram Else

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.