mandag den 21. marts 2011

Kedelige børneværelser.. Nej tak :)

Hvorfor have kedelige børneværelser ??
Mine 3 drenge deler samme værelse, da vores hus ikke er så stort. Men de nyder hinandens selskab og det fungere faktisk rigtig godt..
Så jeg var i tænkeboks, da jeg skulle indrette deres værelse, da de alle holder af forskellige ting.
Men det kan sagtens lade sig gøre..
Man kan dekorere vægene med lidt farver.. Jeg har har malet lidt eventyr ind i mine børns værelse :) Og de elsker det, så hvis I har mod på det, så fat maler penslen og gå igang. Snak om hvad de ønsker sig på vægen.. Det behøver ikke være det helt store, en sød tekst kan også gøre underværker..
God fornøjelse ;D))


Kys frøen ;D)
Tobias elsker ridder, drager og det med at redde en prinsesse .. 

Og Andreas ELSKER bandbiler, han kalder sig selv en bandmands dreng, så han har fået en brandbil, samt nogle billeder med brandbiler på, som jeg har malet da han var lille..


Her sover Elias den mindste..

Denne giraf fandt jeg på et loppemarked grå og trist, så fiksede jeg den op, med ny maling . Og nu tonser han rundt på den hele tiden..

Her skal Tobias sidde og lave sine lektier når han begynder i skole til sommer. 
Her sover Tobias øverst og Andreas nederst..
12 kvadratmeter fuldt udnyttet :)


3 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Frk Lehmann sagde ...

Skønt værelse !! Synes det er fantastisk når børnene rent faktisk kan dele værelse :o) Sikke en fin løsning du har fået lavet.. Og skønt vægmaleri..
Knus Frk. Lehmann

Lulufant sagde ...

Tak Susi og Frk. lehmann :)
Ja, de er så tæt at når den ene er syg og ligger inde i vores seng,så savner de hinanden.. Ret sødt faktisk..Andreas kravler indgang imellem også op ovenpå til Tobias og putter sig ned under dunen ind til ham.
Det med at man SKAL have et værelse hver nu om dage er slet ikke nødvendigt imens de er små. Nu lære de at dele og de for også et tættere bånd, tror jeg ihverfald ;D))
Knus Tina