mandag den 14. marts 2011

En af mine kreative påfund

Når mine børn holder fødselsdag laver jeg altid et tema som de nu vælger, og så går jeg ellers i tænke boks ;)
Vi har været igennem Lady & Vagabonden, Sørøverfest, Monsters inc., Toy story, Cars og den sidste var Cowboy fest hvor alle skulle komme iført sig som en cowboy. Der gik jeg ellers lidt amok med "kulisserne", jeg brugte det meste af vores sommerferie sidste år til at lave disse ting i. Heldigvis nåede jeg at blive færdig før mit ryg fald i Djurs Sommerland, som jeg stadig lider meget under.
Så den tid med de helt store udfoldelser er desværre nok forbi for mig, så nu " nøjes " jeg med mine små male,sy og kage projekter..
Men det gør mig også utrolig glad.
Her er nogle billeder fra før gæsterne kom..
Denne 2 m høje cowboy har jeg malet på tyk spånplade og derefter skåret huller i så gæsterne kunne skyde bolde igennem og få point i vores fælles leg ( som både var for voksne og børn)  :)

Den samme fremgangs metode er brugt her..

Og her..

Og her.. Der er jo altid dejlig med et minde billede fra dagen, som gæsterne kan tage med sig hjem. ;D)

Indgangen til udendørs teltet, som er saloon svingdøre..

Og et Wild West skilt skal man da også have..

Denne præievogn tog mig 4 dage at lave, men så blev den altså også flot.. Nu står den ude i vores have og pynter og ungerne syntes at den er fantastisk at lege i..



Den rustikke bord opdækning med kaktusser..


Jeg lavede også denne salon bar, der stod jeg og serverede drikkevarer..
Lavet ud af nogle brædder og lidt spånplade.

Dette tyre hovede er skåret ud af skånplade og derefter malet.

Koen " Yvonne" blev hendes navn. Den skulle bruges senere i vores fælles leg, hvor alle skulle malke Yvonne :O) det var super skægt.

Her er min søn Tobias i gang, det var til hans 6 års fødselsdag.

Dette var Tobias fødselsdags cowboy kage..

3 kommentarer:

Marlene sagde ...

Det er da helt vildt, sikke alt det du havde lavet til denne fest.
Og hvor er du dygtig til at male, hold da op.

Vi holdt engang pippi fest for min datter, det var nu også mægtig sjovt, de spiste på gulvet, de skulle "vaske gulv" som pippi, så en presenning blev lagt på græsset, og derpå hældt brun sæbe, som pigerne så kunne glide rundt i, de var vilde med det.

Vi stillede en masse op, så de skulle klatre fra den ene ting til den anden osv.
Det var faktisk en rigtig god dag.

En kiste med guldmønter fandt de også (chokolade guldmønter).

Lisbet / *LLL og Co.* sagde ...

Hvad andet kan man sige end: DYBT IMPONERENDE!!!

Du har selv malet alle de skønne tavler???

Dekorationen... og idéen... den er virkelig flot og gennemført!

Smil fra Lisbet
(uddannet dekoratør... ;o))

Camillaeli sagde ...

Er dybt imponeret. Hvor er du bare dygtig :o)