tirsdag den 22. marts 2011

Byder solen hjertelig velkommen

Aaaaa.. endelig kom solen, og så fra en skyfri himmel.  Det er en skøn tid vi går i møde, vintergækkene er fremme og arantiserne smiler til solen.. skønt..
Så er det nu man drømmer hen om sommer, sol og varme.
Igår spraymalede jeg disse metal kurve, de var sorte før. Kunne ikke dy mig for at lige at vise Jer dem. De skal nemlig ud at stå i haven til sommer, så her er en lille forsmag.

Meeeennn... jeg bliver jo nok nød til at indse at det værre lidt endnu, før jeg kommer udenfor med disse kurve og deres indhold, så jeg nøjes med mine æg ind til videre..

Ha' en dejlig forårs dag
Knus Tina

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja det er helt fantastisk med den dejlige sol. Det er nogle rigtige søde kurve du har spaymalet, det ser sødt ud :) og ja dit Greengate pynter bestemt.

Jeg ønsker dig en dejlig solskinsdag
Mange hilsner Lisa

Anonym sagde ...

Hejsa.Du forstår da lige at få os i sommerhumør med de fine billeder:-))Her nyder venninden fra Paris og jeg også det helt fantastiske vejr.Kram og forsat god sommerdag

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
info sagde ...

en rigtig god ide, jeg har vist sådan nogle liggende i vores skur, så dem vil jeg lige finde frem og få orndet, de vil passe i mit lille kolonihave hus.
ha' en go' da'
mange hilsner marianne